sobota, 7 stycznia 2017

Witam w wiecznej ciemności...!





Umiłowani w ciemności!

     Na cykl "Daję Ci wieczność" składa się obecnie 5 powieści, kolejne trzy są w przygotowaniu. Zarówno forma cyklu, jak i treść poszczególnych książek jest inspirowana prozą Anne Rice. Nigdy nie wstydziłam się swoich inspiracji, jestem dumna z tego, iż to właśnie twórczość tej autorki kształtowała pisarkę we mnie przez ostatnie 20 lat.
    Niektórzy z Was mieli już okazję przeczytać "Woła mnie ciemność", tom pierwszy cyklu. Powieść spotkała się z przychylnym przyjęciem, zebrała mnóstwo dobrych recenzji, została wysoko oceniona na lubimyczytac.pl. Zaangażowałam się w jej promocję zakładając fanpage na facebooku, zapraszam do polubienia mojej strony autorskiej.
      Największym sukcesem jest fakt, że cały cykl zostanie niedługo wydany w języku angielskim, tom pierwszy pod tytułem "AND THEN THE DARKNESS CAME" ukaże się na wiosnę, a tom drugi "FACE TO FACE" przy pomyślnych wiatrach jeszcze w tym roku. Gorąco zachęcam do zapoznania się z tymi pozycjami.
    Obecnie szukam wydawcy na rodzimym rynku, kogoś, kto podjąłby się wypuszczenia na rynek całego cyklu. Czytelnicy pierwszego tomu już się niecierpliwią, gdyż zakończenie pozostawiło wiele niedopowiedzeń i wątpliwości w ich sercach. Wierzcie mi, robię wszystko, co w mojej mocy, aby drugie, poprawione wydanie "Woła mnie ciemność" w nowej szacie graficznej trafiło jak najszybciej w Wasze ręce, a kolejna część ukazała się wkrótce po tej, lub jeszcze lepiej równolegle. Prowadzę negocjacje z kilkoma wydawcami.
     Tutaj będę publikować wszystkie informacje na temat cyklu, ilustracje, które wykonałam przez ostatnie dwa lata, powstaje również komiks oparty na powieści oraz ścieżka dźwiękowa obejmująca kilka piosenek. Planowana jest też sesja zdjęciowa z udziałem grupy rekonstrukcyjnej. Mam nadzieję, że przedstawione tu sylwetki moich bohaterów zachęcą Was do sięgnięcia po moje powieści, że zakochacie się w nich tak, jak ja się w nich zakochałam!
     Zapraszam Was do wspólnej podróży poprzez mroki ludzkiej duszy, pozwólcie opowiedzieć sobie historię o miłości zaborczej, niemożliwej i zakazanej, która przetrwała stulecia. Pozwólcie zabrać się do świata rozpusty, w którym żadna cielesna uciecha nie jest zbyt wyrafinowana, a żaden grzech nie okazuje się zbyt ciężki... 
     Usłyszcie zew ciemności, który pobrzmiewać będzie w duszach moich bohaterów przez wieczność... 

1 komentarz:

  1. Jeszcze nie miałam przyjemności czytać pierwszego tomu, ale zdecydowanie muszę to nadrobić! Lubię prozę Anne Rice, Kroniki Wampirów pochłonęłam z przyjemnością :) Cieszę się zatem, że tu trafiłam. Wiadomość, że powstało coś w tym klimacie, jest dla mnie cenna!

    OdpowiedzUsuń